ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ І ПОСЕЛЕННЯ В ГОТЕЛЬ
- Порядок бронювання номерів в Готелі
1.1 Бронювання номерів в Готелі «Diamond Resort» здійснюється шляхом заповнення заявки у відділі бронювання Готелю, за допомогою електронної пошти – booking.depart@gmail.com, або за телефонним дзвінком у відділ бронювання.
1.2 Заявка на бронювання повинна містити наступну інформацію:
- Прізвище та ім’я Гостя;
- Дата і час заїзду та виїзду Гостя;
- Кількість необхідних номерів;
- Кількість дорослих, кількість дітей, їхній вік;
- Країна, громадянином якої є Гість;
- Електронна пошта, телефон для зв’язку;
1.3 У випадку не надання Гостем інформації, зазначеної в п.1.2 цих правил, Готель залишає за собою право відмовити гостю (групі гостей) в підтвердженні заявки на бронювання;
1.4 Готель протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання заявки на бронювання підтверджує Гостю бронювання, або відмовляє у задоволенні заявки. У разі підтвердження заявки на бронювання Готель направляє Гостю повідомлення про підтвердження бронювання. У разі відсутності номерів на цікаві для Гостя дати Готель направляє повідомлення про відмову у підтвердженні бронювання. Зазначені повідомлення направляються Гостю за допомогою електронної пошти, або у телефонному дзвінку;
1.5 Якщо бронювання відбувається по дзвінку у відділ бронювання, наявність вільного номеру повідомляється відразу в ході розмови;
1.6 Готель підтверджує Гостю заявку на попереднє бронювання тільки за наявності вільних номерів категорії запиту в Готелі;
1.7 З моменту підтвердження Готелем заявки на бронювання у телефонній розмові або надіслання її Гостю, номер вважається попередньо заброньованим;
- Гарантоване бронювання
2.1 Внесення передоплати є способом гарантії та підтвердженням наміру відвідати Гостем готель;
2.2 Гарантованим – бронювання вважається в разі внесення Гостем передоплати у розмірі 20% за послуги Готелю, згідно виставленого рахунку;
2.3 Гарантоване бронювання номера, підтверджене Готелем, зберігається за Гостем до 12:00 години наступної доби від дня заїзду Гостя;
2.4 Будь-які інші випадки бронювання Гостем послуг Готелю вважаються негарантованими;
- Умови ануляції бронювання
3.1 Ануляцією підтвердженої заявки є зменшення чисельності Гостей, повна або часткова відмова від послуг, зазначених у заявці;
3.2 Заявка на бронювання може бути анульована Гостем тільки в письмовій формі по електронній пошті або по дзвінку у відділ бронювання;
3.3 Незалежно від схеми розрахунку, Гість має право анулювати свою заявку на бронювання. Гостю повертається передоплата в розмірі 100% від внесеної раніше суми в разі анулювання більше ніж за 14 днів до дати заїзду. У разі анулювання бронювання менш ніж за 14 днів до дати заїзду або в разі незаїзду Гостя, стягується штраф у розмірі 100 (сто) відсоткової передоплати, здійсненої раніше;
3.4 Гість має право одноразово внести зміни в гарантоване бронювання, якщо до дати заїзду залишилося не менш ніж 7 днів, а саме: перенести дати свого перебування на вільні дати до кінця поточного сезону, змінити категорію номеру та кількість гостей зі збереженням внесеної передоплати;
- Правила поселення Гостей, розрахунковий час
4.1 У момент заїзду Гість, пред’являє адміністраторові Готелю документ підтверджує особу (вік дітей), а також повідомлення про підтвердження бронювання готельного номера, надане Готелем;
4.2 Заселення в Готель неповнолітніх осіб здійснюється лише при наданні Готелю письмової згоди батьків осіб, які мають намір проживати в Готелі;
4.3 Заїзд Гостей здійснюється з 14:00 години дня заїзду за місцевим часом, узгодженого сторонами в повідомленні про підтвердження бронювання або у записаній телефонній розмові. Заїзд Гостей до 14:00 вважається раннім та рахується по тарифу 50% від добової вартості номеру;
4.4 Виїзд Гостей здійснюється до 12:00 години дня виїзду за місцевим часом, узгодженого сторонами в повідомленні про підтвердження бронювання або у записаній телефонній розмові. Виїзд Гостей після 12:00 вважається пізнім та рахується по тарифу 50% від добової вартості номеру;
4.5 При заселенні в готель, оплата за проживання стягується в розмірі 100% вартості номера, за весь період заброньованих днів. Остаточний розрахунок за проживання проводиться в Готелі при поселенні Гостя;
4.6 У разі передчасного виїзду Гостей з Готелю, сума, що залишилася (проплачених днів проживання) не повертається;
4.7 В Готелі дозволяється розміщення з домашніми улюбленцями до 7 кг. При заселенні в готель з домашніми улюбленцями, Гість залишає депозит (застава) за номер у розмірі – 4000 грн. Депозит (застава) повертається Гостю в день виїзду при здачі номера, за умови,якщо не пошкоджено майно Готелю (меблі, стіни, килимове покриття та інше);
4.8 При необхідності продовження проживання в Готелі, Гість може звернутися у відділ бронювання не пізніше, ніж за 24 години до закінчення строку проживання. При продовженні проживання Гість повинен повідомити Адміністрацію про своє бажання продовжити проживання. Обраний Гостем спосіб оплати вказується в заявці на бронювання (у додатковій інформації), і повинен бути підтверджений Готелем.